دانلود دو کتاب از مثلثات با زبان اصلی
ریاضیات دلپذیر
ریاضیات شانه زلف پریشان عالم است

دانش آموزان و دبیران گرامی می توانید این دو کتاب را از لینک های زیر دانلود کنید.

TRIGONOMETRY(1.7mb

www.mecmath.net/trig/trigbook.pdf

Mathematics, Trigonometry(8.4 mb)

www.cbtricks.com/miscellaneous/tech.../neets/trigonometry.pdf

 

 



نظرات شما عزیزان:

انسان
ساعت18:16---14 تير 1391
سلام ایام فرخنده رو خدمت شما تبریک میگم.انشالله از رهروان راهشون باشیم


خیلی برام جالبه که درباره ریاضی وب دارید. خودم این رشته رو خوندم. انشالله خدا قسمت کنه بزودی بتونم در دکتری ادامه تحصیل بدم.

شما دبیر هستید؟ نه


من هم همکار شمام.

سرو کارم با دانشجوهاست.

موفق باشید


مباحثي ازرياضي
ساعت22:06---18 فروردين 1390
سلام،باتبريك سال نو خدمت استاد ارجمند آقاي عليزاده ،خوشحال شدم وب پر بار جديدتون اتوماتيك روي سايتم قرار گرفته ،منتظر يه ندايي ،يه پيامي بودم

مباحثي ازرياضي
ساعت22:05---18 فروردين 1390
سلام،باتبريك سال نو خدمت استاد ارجمند آقاي عليزاده ،خوشحال شدم وب پر بار جديدتون اتوماتيك به سليتم قرار گرفته ،منتظر يه ندايي ،يه پيامي بودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریاضیات دلپذیر و آدرس alizadehmath.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 2919
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1